Sannamari Suojanen ja Kaj Sandberg: Siksi minulla on Nissan

Viikko käynnistyy mukavissa merkeissä AutoPalinilla kun Sannamari Suojanen ja Kaj Sandberg ovat saapuneet noutamaan uusia Nissan Qashqaitaan. Aluksi juodaan leivoskahvit automyyjä Kai Lähteenmäen kanssa ja sen jälkeen pariskunta pääsee toden teolla haistelemaan uuden auton tuoksua ja tutustumaan hankintoihinsa Lähteenmäen opastuksella.

Sannamari Suojaselle Nissan -merkkinen auto on kolmas, aiemmin alla ovat olleet Note ja Pulsar. Kaj Sandbergin Qashqai on järjestyksessään kolmas.



Asiakaspalvelu ennen kaikkea

-    Tärkeintä asioinnissa autoliikkeen kanssa sujuvien kauppojen jälkeen se, että huolto toimii joustavasti ja sovitulla aikataululla. Sanoo Sandberg. Suojanen jatkaa kertomalla kokemuksistaan AutoPalinin huollosta.

-    Kaikki toimii paremmin kuin hyvin. Nissan mekaanikko Eero Rinta-Kauppilan kanssa kaikki sujuu muitta mutkitta.

Pariskunta jatkaa pohdintaa, että mikä autokaupassa ja yleensäkin missä tahansa liikkeessä asioinnissa on oleellista. Autokauppaan ja auton huoltoon liittyy myös henkilökemiaa ja on mukava asioida sellaisten ihmisten kanssa, joiden ajatukset käyvät yksiin omien kanssa. Vanha kunnon asiakaspalvelu alkaa kadota monilta aloilta ja juuri silloin se henkilökohtaisuus ja kasvokkain oleminen tuntuu tärkeältä ja mukavalta. Automyyjä Lähteenmäen on helppo hymyillä ja nyökkäillä.

Uusi auto on aina uusi auto

Kun kysytään että mikä lisävaruste tai ominaisuus uusissa autoissa on tärkein, molemmilta tulee vastaus kuin apteekin hyllyltä. Automaattivaihteistosta ei tingitä. Kaj mainitsee hyvänä kakkosena led-valot.

Hyvä ajomukavuus ja kukkaroystävällisyys ovat tärkeässä asemassa, kun uutta autoa harkitaan. Sekä myyjä että asiakkaat toteavat, että kauppahetkellä oli pariskunnalle todella osuvat tarjoukset voimassa ja siksi hyvä mieli jäi kaupoista kaikille. Suojanen summaa ajatukset.

-    Järkevällä rahalla saa kaikki tarvittavat nykypäivän varustelut.

-    Vähän korkeampi uusi auto kun on alla, niin tuntuu kyllä upealta. Ja silloin kun maavaraa on vähän enemmän, niin näkee hyvin kaupunkiliikenteessä. Olen todella tyytyväinen valintaani. Sandbeg hehkuttaa.

Ongelmiltakaan ei voi välttyä

-    Nissan Assistancen kautta sain apua, kun kerran jäin polttoainepumpun rikkoutumisen vuoksi välille. Kiitokset mekaanikko Eerolle asian hoitamisesta ja muistuttamisesta, että meiltä löytyi Nissan-palvelu. Luottamus merkkiin ja huoltoon säilyi, vaikka tulikin eteen vastoinkäyminen, Sannamari muistelee edellisen auton kanssa eteen tullutta ikävämpää autoilukokemusta.



-    Huollossa kaikki tehdään oikein perusteellisesti, sellaisen kuvan olen saanut. Merkkihuollon hinta joskus pistää mietteliääksi, mutta auto on monimutkainen laite ja siksi sen huoltaminenkaan ei ole yksinkertaista, Sandberg jatkaa.

Sannamarin edellinen auto palautui AutoPalinille vaihtoautona kaupan yhteydessä. Vaikka mieli on haikea, niin samaan aikaan suuremmalla innolla odotan, että pääsen uuden Qahsqaini puikkoihin.

-    Auto on nyt jo minun helmeni.

Miksi teillä on Nissan?

-    Koska Kai myi meille ensimmäisen ja sen jälkeen homma on toiminut niin kuin pitänyt. Kaikki on mennyt niin hyvin, ettei ole ollut mitään tarvetta vaihtaa, pariskunta toteaa.

AutoPalin käyttää sivuillaan evästeitä tarjotakseen optimoidun käyttökokemuksen sivuillaan.
Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Voit koska tahansa myös kieltää evästeiden käytön selaimesi asetuksista.